Bevar Skoger

Skoger var tidligere en egen kommune, og flere av bydelene i Drammen tilhørte Skoger Kommune. Skoger er idag en egen bydel i Drammen Kommune, men når vi nå blir nye Drammen, vil Skoger forsvinne. Skoger (som er byens største bydel i areal) skal deles i to mellom Åskollen og Konnerud. Dette vil få store betydninger for lokalsamfunnet på bygda i Drammen. At de folkevalgte velger å dele bygda i to vil ødelegge hele lokalsamfunnet.  Konnerud og Åskollen er to bydeler med mange innbyggere, og kan ikke driftes på samme måte som bygda. Vi trenger at Skoger er en egen kommunedel, som kan ta vare på bygdas særpreg.

Vi ber om din hjelp til å bevare bygda vår!

Ingerid Blichfeldt Robøle    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Ingerid Blichfeldt Robøle kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.