Bevar busstilbudet i Lommedalen!

Med endring fra nyttår er vi i Lommedalen nå plassert tilbake bak rattet i privatbilene våre, alt takket være Ruters siste endringer, der ekspressbussen er lagt ned og antall avganger er betydelig redusert. Bor man innenfor Slalåmveien har man nå kun to avganger i timen med bussen, mot 4-5 før ruteendringen, og ingen av de to bussene korresponderer med ekspressbussen til Oslo. Disse avgangene kjører også nå en sløyfe via Helset, som vil medføre en enda lengre reisetid i morgenrush og kø.

Med det antallet mennesker som nå bor i Lommedalen, og et allerede presset veinett, må vi kreve at Ruter leverer en tjeneste som samsvarer med behovene. Skriv under, og krev at Ruter er seg sitt ansvar bevisst, og leverer et busstilbud det faktisk går an å benytte seg av.

Eirik Næsheim Lundblad - og resten av Lommedalen    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).