Revurdering av behovet for ferdighetsprøve

Vi ser på det som svært kritikkverdig å skulle gjennomføre ferdighetsprøven på grunn av smittesituasjonen, samt den begrensede mengden øving det har vært lagt opp til. Denne uken kommer alle studenter tilbake til Bergen fra hjembyene, noe som kan forårsake en ny smittebølge spesielt blant studentene. Vi stiller også spørsmål til hvorfor alt annet er gjennomført digitalt, men ikke en prøve der det blir svært vanskelig å holde avstand.

Dersom du underskriver, mener du at ferdighetsprøven burde (på grunn av smittesituasjonen) annullerers.

Ved å signere gir jeg De tillitsvalgte fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.