Opprop.net

Stengning av Kongsveien. Et vedtak uten legitimitet

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Status pr mai 2026

2026-05-27 10:59:43

TIL KONGSVEIENS VENNER

JA til to-veis bilvei etter rehabilitering høsten 2026.  😀

JA til en bedre og mer tilgjengelig hovedforbindelse til og fra Nordstrand-platået.

JA til å beholde Kongsveien toveis, for å skåne skolebarn i lokale, trange boligveier uten fortau. 

JA til å bli hørt og bli tatt hensyn til når bil er største og viktigste bruker av Kongsveien. Mer enn 80%.

JA til at Kongsveien er den mest sentrale ferdselsåre for transportnæring, beboere, familier og nærmiljø.😀

JA til å beholde bilvei i begge retninger.

JA det er et stort engasjement. 2,308 pr 22/6-26 har allerede signert.👏👏

https://www.opprop.net/stengning_av_kongsveien_et_vedtak_uten_legitimitet


Einar Kvalheim



Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

  • Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.