Vern våre barn mot kjønnsforvirrende undervisning

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Kontakt med skoler, barnehager og utvalg

2022-05-26 15:24:29

Hei,

Til dere som har signert oppropet og som ønsker å komme i dialog med skoler og barnehager (og også FAU), så ligger det tips om hvordan dere kan gjøre dette her:

Dere kan også kontakte Foreldreutvalgene (som er et nasjonalt organ):
Til de kan feks følgende tekst benyttes:

Hei FUG,

Jeg har barn i skolen og er sterkt bekymret for innføring av kjønnsidentitetsideologi i læreplan, undervisningsmateriell og undervisning. Har FUG engasjert seg i tematikken, og viss ja, hvor kan jeg lese deres uttalelser? Hvis dere ikke har engasjert dere, hvorfor har dere ikke gjort det og kommer dere til å ta affære vedrørende innføring av pseudovitenskapelig propaganda om kjønn? Det som skjer nå er rystende og jeg ser frem til å høre fra dere.

Ditt Navn

Eksempler på hva som formidles i norske lærebøker nå kan du se her:

Foreldrenettverket Barn, Pride og Foreldreretten

2022-05-14 16:08:06

Til dere som skrev under på Foreldreopprop 2022 i januar. Det handlet om å verne barna mot kjønnsforvirrende undervisning.

Nå lanseres et nettverk som du kanskje vil ha interesse av: Foreldrenettverket Barn, Pride og Foreldreretten - https://www.foreldrenettverket.no

Her vil du finne viktig info, tips og råd om hva man kan gjøre som forelder i forbindelse med Pride, skeiv teori og uvitenskapelig kjønnsideologi i skoler og barnehager.

Lik siden vår på Facebook

2022-01-26 14:34:09

Hei alle! Og tusen takk for at dere opptatte av at barns undervisning :-)

Vi har nå opprettet en Facebook-side der vi kommer til å legge ut relevant informasjon knyttet til tematikken, lik den gjerne: https://www.facebook.com/Vern-barna-mot-kjønnsforvirrende-undervisning-102395892354322

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.