Opprop.net

VI SOM ØNSKER RYGGE FLYPLASS GJENÅPNET

5 magre år uten flyplass er toppet med corona, og nå er vi reiselysten som aldri før.
Vi har samtidig sett oss lei på det absurde i at den flotte, nybygde flyterminalen ligger brakk, og ønsker nå at alt blir gjort for å få Rygge sivile Flyplass gjenåpnet.


Tor-Magnus Seglsten
Kontakt forfatteren

Signer dette oppropet

Ved å signere godtar jeg at Tor-Magnus Seglsten vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.


ELLER


Vi må bekrefte at du er et menneske.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: