Nok er nok! Kutt statsstøtten til Human Rights Service (HRS)!

Den norske staten finansierer en egen blogg (HRS) dedikert til islamfiendtlighet og konspirasjonsteorier om muslimer i kombinasjon med fødselsrate-retorikk om «etnisk norske», og som bortforklarer høyreekstrem terrorisme som «sivilisasjonenes sammenstøt». Skattepengene våre brukes til å aktivt styrke den høyreekstreme nettkulturen som ekstremisme-forskere og sikkerhetsmyndigheter ellers er bekymret for.

Som om dette ikke er ille nok får de statsstøtte under mandatet om å bidra til "økt tillit til samfunnet blant innvandrere og deres barn..."

NOK ER NOK! Fjern statsstøtten til HRS nå!

Signer oppropet slik at vi sammen kan forsvare en fornuftig bruk av skattepengene våre og en sunn samfunndebatt!

hege_storhaug.jpg

Ved å signere godkjenner jeg at Lina Aas-Eng kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.