Mistillit til kommunaldirektør i kultur og oppvekst og rådmannen i Rana!

Endring i tekst publisert 23.11.2023 Fjernet setning i avsnitt 2. «Driver utpressing av politikerne som er i opposisjon». Korrigert skrivefeil i ordet munnkurv. (endring er utført 25.11.2023)

OPPROP:

Over år har vi sett at mennesker i kommunen vår blir sett på som tall, vi plasseres i grafer og kakediagram, prognosene som blir lagt fram er alltid verste scenario. Vi settes opp mot hverandre! Barn mot syke og eldre. Vi har sett en kommuneledelse som egentlig styrer over posisjonen, en posisjon som stoler blindt på det de ser og hører.  Det stilles ikke kritiske spørsmål, og krav til faglige utredninger følges ikke opp.  Er det ingen som undrer seg over at vi har økonomi til store investeringer for å skape vekst i kommunen, men vi har ikke økonomi til å skape bolyst til de som allerede er her? Vi har fått en topptung kommune, og administrasjon ser ut til å ha skapt store avstander mellom de folkevalgte og de som står i stormene.

Vi vil med denne underskriftskampanjen vise vår mistillit til kommunaldirektør i kultur og oppvekst og Rådmannen. Rådmannen opptrer illojalt og ikke etter politikernes bestilling.

Og så til alle dere folkevalgte! Ser dere ikke alle med MUNNKURVENE rundt dere? Kom dere ut og still spørsmål til de som jobber i kommunen, de som har fagkunnskapen, og se hvordan det egentlig står til rundt alt som handler om mennesker i denne kommunen!!! Gjør det før det er for sent!

Tenk over hva dere gjør! Evig eies kun et dårlig rykte!

Ved å signere gir jeg Ken-Roger Olsen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.