Sylvi Listhaug må avsettes

Quoted post

Raven

#187

2016-02-09 16:59

Og hva skal skje med Norge når det blir for mange innvandrere og ikke nok penger? Og vi er i mindretall? Jeg synes Listhaug gjør en strålende jobb og hun prøver å få kontroll på kaoset som nå har oppstått. Og dessuten så er mesteparten av de som kommer til Norge, lykkejegere. De er ikke reelle asylsøkere og trenger dermed ikke vår hjelp. Det er da rett og rimelig at det skal stilles krav til de som kommer hit. Man er ikke rasist og det som verre er bare fordi man er enig med Listhaug.

Replies


Gjest

#201 Re:

2016-02-09 17:29:43

#187: Raven -  

Dette kaoset som du nevner har i stor grad oppstått netopp på grunn av innstarmmingene som Listhaug har satt igang. Du må forøvrig gjerne komme med faktainformasjon som kan støtte opp under påstanden din om at flesteparten av de som kommer til Norge er lykkejegere. Det stilles allerede krav til de som kommer til landet vårt, og uten at jeg skal stemple noen som rasister, så mener jeg det må være på sin plass å stille spørsmålstegn ved menneskesynet til de som mener at det er greit å sette internasjonalt menneskerettighetslovverk til side i ren panikkreaksjon på en problemstilling som krever konstruktive løsninger - løsninger som jeg mener vi bare kan finne sammen med resten av verden.