Opprop.net

Opprop for bedre helsetilbud for og anerkjennelse av mennesker med ADHD, autister og annen nevrodivergens

Opprop for bedre helsetilbud for og anerkjennelse av mennesker med ADHD, autister og annen nevrodivergens / Kunngjøringer / NevroRespekt - på lørdag marsjerer vi❤️ / Kommentarer


Gjest

#1

2025-06-02 20:31

Dere er så flinke! Tusen takk for jobben dere gjør, dette betyr så mye! Jeg heier på dere nå fra sidelinjen, men håper jeg kan være med i augustus. Har desverre ikke funnet datoen noe sted?

Skal sette meg ned og prøve og fortelle min historie. Men er mitt inne i flytting, så det kan ta litt tid :p

Krysser fingrene for dere! 🤗🎶🤗


Gjest

#2

2025-06-10 07:32

Takk, din historie er viktig❤️ Del når du klarer. Vi heier på deg! Overlevering 22.august📣 Håper vi sees!