Oppretthold bussruten 71E Bjørndal-Tollboden
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Ser frem til at 71E vil fortsette å kjøre, er veldig nødvendig for meg og mange andre
Spurt Ruter om dette; Hva er tanken bak ideen å legge ned rute 71E mellom Ryen og sentrum. VIL dere at deres kunder skal bruke MYE mer tid til og fra arbeid, eller slutte å benytte offentlig kommunikasjon nå som T-banen er stengt?
Fordi kollektivtilbudet til Bjørndal er veldig dårlig. Det vi egentlig trenger er en stasjon på Bjørndal til toget som skal gå mellom Ski og Oslo sentrum.
Mvh Anders Filip Eng
Dette er veldig tragedi og urettferdig.
Viktig at denne ruten blir opprettholdt, spesielt for å unngå at flere blir tvunget til å bruke bil. Bussene til og fra Bjørndal har aldri blitt brukt mer enn nå, og da velger Ruter å redusere tilbudet?
Kan ikke legge ned den mest brukte bussen igjennom tidene fra Bjørndal.
En trygghet for meg med 71e siden mine barn tar den bussen hver dag til skolen i byen og hjem igjen . Tar mindre tid og greit for meg å vite at de bare trenger å ta en buss som går direkte.
Bruker denne hver dag, sparer meg masse tid
Tok 71E til Tollboden i dag 9/12. Den var helt full fra Ryen hvor også noen måtte stå. Flere ble frakjørt på Mortensrud (stoppet etter) selv om da bussen ikke var stappe full, dog kom det på flere igjen på stoppet etter!
| This discussion has been closed. |
This comment has been removed by the person who wrote it.