Si JA til #stillenatur
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Lena og Jørgen Schandorff
Medlem af det norske turistforening
Undersøkelser viser at støy virker. Muligheten for å kunne oppleve stillheten i naturen bør være en menneskerett. Utenlandske turister i Norge påpeker ofte, i tillegg til den vakre naturen, stillheten som
Vrøl.
Vrøl.
Det er ikke snakk om frislipp iheletatt! Alle må få oppleve vår vakre natur, også dem som ikke har god nok helse til å gå på ski. Det her er noe forbanna tull, da synes jeg at turistforeningen ikke skal få lov til å bruke snøscooter til transport fra og til sine turisthytter heller.
Få å få opp øya og del litt! Vi har nok natur til alle som vil ferdes i vår vakre natur.
Re:
Det finnes vel ikke noe mer tafatt og dritkjedelig en å kaste bort tiden ute i naturen. Først en tur på tredemølla, så rase rundt med scooter eller jet ski. Kjedelige folk er det nok av
Fritidsbåter
Skal snøscooter bli ulovlig, så skal nu vel også fritidsbåter også bli ulovlig.
Hilsen Lakselv Finnmark
Misforståelse
Det handler ikke om att det skal kjøres fritt, men at kommunene, med de folkevalgte av de i kommunen, selv skal bestemme hvilke regler de vil ha for scooterkjøring. Eg tenker dette handler om å gi makt til folket, vi trenger ikke att staten skal detaljestyre kommuner som har stort flertall for eks. oppretting av scooterløyper.... :-)
Re:
Du synes det er bedre at Staten skal bestemme.
Eg synes vi må fjerne "Særnorske regler", og la folk bestemme selv. En god start er å overføre makt fra staten til kommunene... og når det gjelder søndagsåpent butikk,,,, herregud, synes de som driver og eiger butikken må få bestemme selv når de skal ha åpent...
| This discussion has been closed. |