FlekkefjordSykehus
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Jeg tror også at liv vil gå tapt om de ikke har et sykehus i nærheten som er klar til å hjelpe!!
Flekkefjord sykehus har reddet livet mitt mange ganger. De møter meg alltid med et godt humør. Uten Flekkefjord sykehus blir det ikke det samme.
Støtter denne saken.
Stå på
Ferdes mye på E39, jeg vet hva som er responstiden og hvor viktige avstander kan være. Det er ofte det ikke er helikoptervær også...
Syns det er velverdt å ha Flekkefjord sykehus, et lokalt sykehus med en kjempe kjekk føde avd og personal.. Begge barna mine er født der, eldste for over 8 år siden, Vi har mere en nok penger her til lands, ingen grunn til å legge ned FL sykehus.. La oss bevare Flekkefjord sykehus i lokal samfundet med den trygghet det gir oss i et lite lokalt samfund som strekker seg fra plass til plass, by til by i mange mils omkrets...
En dame som satt på venterommet ved siden av meg, var fra Sandnestraktene. Hadde brukket armen i Flekkefjord, men tenkte hun måtte reise til Stavanger sykehus der hun var kjent. Hun hadde brukt hele dagen på venting og fikk i tillegg en ubehagelig mottakelse av personale( mulig de var stressa og slitne, det er jo vanligvis ikke pleieren natur å være sure) stavangerdamen valgte å ta kontrollene videre i Flekkefjord i stedet.
Heia Flekkefjod
| This discussion has been closed. |