Redd Rideskolen på Gjøvik!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Redd Rideskolen på Gjøvik!-oppropet.


Gjest

#1

2013-06-17 20:20

Det ville vært utrolig dårlig gjort av kommunen å stenge rideskolen! Det er så sinnsykt my penger som blir brukt på fotball og håndball, og da syntes jeg at hestemiljøet og skal få litt!
Eva

#2

2013-06-17 21:00

Jeg var med og bygde opp Gjøvik Ridesenter som det het den gang, og var også stallmester der i en periode. Hadde hele barndommen og ungdomstiden på ridesenteret, og har uendelig mange flotte minner fra den tiden. DEN MÅ REDDES!


Gjest

#3

2013-06-17 21:22

Det er utrolig synd at rideskolen på Gjøvik muligens ikke får støtte lengre! Selv ble min hest solgt til senteret for noen år tilbake, og etter det jeg observerte og fikk tilbakemelding på, så var hun glad og fornøyd der sammen med de andre hestene. Det er utrolig synd at det blir brukt masse penger på både håndball og fotball, mens hestesporten blir nedprioritert! Bruk hjernen og la ridesenteret få bli værende!

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2013-06-18 05:41


Hilsen en meget sinna mamma (Elisabeth Mathisen)

#5 Fy til Gjøvik Kommune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-06-18 18:13

Jeg har bare en ting å si i denne saken. DETTE MÅ IKKE SKJE!!!! Ridesenteret er en viktig institusjon for barn og voksne. Dette er i all hovedsak en sport/fritidsaktivitet bedrevet av jenter. Studier har vist at disse ride jentene blir sterke gode ledere når de blir voksne. Ridesenteret på Gjøvik har jeg bare godt å si om. Min datter som er 14 år, stor trives og hun er der nesten hver dag som stallvakt. Dette er et arbeid hun utfører med glede og entusiasme. Miljøet på senteret er av høyeste kvalitet, med meget godt samhold og likeverd som fokus. Stå på jenter og skulle dere ikke nå frem så får vi møte opp utenfor Rådhuset og fortelle de som styrer og steller at dette FINNER VI OSS IKKE I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest

#6

2013-06-19 16:27

Det er jo klart att alle skal ha tilgang til ride opplæring. Det er mange mil til neste plass en kan ri. Handikap ridning med Annie er jo supert. Og to hyggelige ridelære. Jeg er selv i ridehuset når været blir buskete. Og det blir vel ikke noe av ett stort ridesenter hos Edland av en eller annen grunn. Vi har altfor lite ridehus og baner her på Toten Håper det kan bli en ordning som kan glede mange barn og voksne Heste elskere.

Gjest

#7

2013-06-19 18:50

Rideskolen bestyr mye for veldig mange!

Gjest

#8

2013-06-27 06:48

Signert! Samtidig vil jeg ønske tantebarnet mitt lykke til på NM i dølahest. :) Heia Anna! Hest er best. He-he