Ira Haraldsen må Avsettes

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Ira Haraldsen må Avsettes-oppropet.


Gjest

#1

2016-09-25 13:51

Fordi jeg syns ikke det er rett at hun skal leke Gud med livene til mennesker som virkelig trenger hjelp ved å si at "Nei, du får ikke skifte kjønn, jeg mener ikke det er rett."

Gjest

#2 Re:

2016-09-25 15:31

#1: -  

 Det er skummelt hvor maktsyke folk i helsevesnet er

MOR I USA

#3

2016-09-25 19:52

Jeg bor I USA, og har et trans barn som har levd som seg selv I 2 1/2 aar. Selv om vi har vaare vanskeligheter her ogsaa er det ingenting I for hold til hva barn og ungdom I Norge dealer med. Hormon blokkere og hormon terapi har blitt bevist gang paa gang paa gang er 100% nodvendig for Trans personer. Det er massevis av studier som viser at barn og unge som faar be handling med en gang det trengs har samme selvmords ranking som non-transpersoner. Det er helt latterlig at det er kun en klinikk i hele Norge som bestemmer alt dette, spesiellt naar pasientene selv sier de venter I maanedsvis paa behandling, som de often blir nektet! Dette er en SKAM for norsk helsevesen! Jeg oppfordrer ALLE paa Riksen some behandler transpersoner til aa delta paa: Philadelphia Transgender Health Conference I Philadelphia, PA neste September. Det er en 3 dagers konferanse med de beste I sitt felt! https://www.mazzonicenter.org/trans-health