Gratis immunterapibehandling til alle kreftpasienter Nå!
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Jeg hadde brystkreft og sliter etter operasjon og stråling. Kan dette hjelpe andre til mindre bivirkninger - skal jeg gladelig støtte denne saken.
Jeg signerte på dette oppropet fordi min kjære har en type kreft som er veldig sjelden og håper så sårt på et mirakel..Dessuten fortjener alle en sjanse til å leve lenger, alle liv er like mye verdt. Det ville være fantastisk hvis folk kunne gjennomgå behandling som ga dem mindre bivirkninger og kunne få et så godt liv som mulig, noe som jo også er mulig med immunterapi.
En tankevekker er at det på privatbasis er gjort forsøk som har hatt god effekt, det er nu i gang en offentlig studie med et billigere preparat som de ikke vet om har like god virkning. Grunnlaget for at det preparatet som en vet har virkning ikke blir brukt går på økonomi.
Immunterapi vet vi har effekt på nyrekreft, hvor cellegift og stråling ikke har effekt. La oss kjempe så alle kan få en sjanse!
Alle bør reddes!
Færre bivirkninger og bedre resultat. Hvorfor dele pasientgruppene? Hvorfor ikke se på hvor mange totalt man kan redde? Den brystkreft typen jeg fikk (trippel negativ) har ikke mange behandlingsmuligheter og var svært hissig. Om man skulle få spredning ønsker jeg å vite det finnes en mulighet til å overleve! Akkurat samme type immunterapi som føflekkreft får og lunge fikk nei til brukes i utlandet til kvinner med trippel negativ med spredning. Alder bør ikke være avgjørende så lenge kroppen tåler behandlingen
Alt for mange dør pga tøff cellegiftbehandling. Store bivirkninger av cellegiftbehandlingen likeså, samt store sideeffekter også fra operasjoner og stråling for mange.
Cellegift dreper friske celler med bivirkninger!
| This discussion has been closed. |