La Viggo Kristiansen få sak prøvd på ny for ny domstol

Carla A Skahjem
Forfatteren bak dette oppropet

#1 Gjettelek ble drapsdom

2016-03-06 03:14

Jeg mener og tror han er uskyldig
Og de har ikke tilstrekkelig med beviser så uansett burde han gå fri. Kan ikke la gjetting avgjøre en så alvorlig sak.


Gjest

#2

2016-03-06 04:53

Han har ikke fått en rettferdig rettsak, det er formye feil i den til at jeg kan godta nåværende dom.
Rettsaken må opp på nytt

Gjest

#3

2016-03-06 07:26

Skjønner ikke helt hva påtalemyndighetene frykter, så la han få saken opp på nytt.
Han er etter min oppfatning dømt uten noen form for tekniske bevis.
Carla

#4 Om skyldig

2016-03-06 07:59

Kan han fortsatt ikke dømmes uten bevis, om skyldig så kan han komme seg unna tiltalen.

Skyldig eller ikke det er loven som gjelder.

Uskyldig til det motsatte er bevist, og her er det ingen bevis bare eventyrfortellingen til sinnsyke Andersen.

Frikjent burde han ha vært uansett hva disse makt folka måtte tro eller vite... Ingen bevis ingen sak...INGEN DOM.

Carla

#5 Re: Om skyldig

2016-03-06 08:05

#4: Carla - Om skyldig  

 jeg trenger en respektabel sum med underskrifter.

For å kunne legge press på konvensjonen som styrer Andersens skjebne. 

Rett skal være rett uansett hvor skyldig han kan være det er fortsatt justismord og det er brudd på loven det. Frikjent 


Gjest

#6

2016-03-06 08:40

Jeg fikk en klar følelse av at Andersen løy under rettsaken, så jeg har ingen problemer med å signere dette!

 

Carla

#8 Re: Re: Om skyldig

2016-03-11 12:31

#5: Carla - Re: Om skyldig  

 rettelse 

konvensjonen som styrer KRISTIANSENs skjebne 


Gjest

#9

2016-03-11 17:50

Feil mann sitter inne for drapene

Gjest

#10

2016-03-11 17:51

Det riktige å gjøre.
Ali As

#11 Stå på!

2016-03-14 08:48

Det er vanskelig å ta stilling til dette. Jeg tror Viggo var med, men når jeg leser litt på siste linken, så kan det selvsagt tenkes at vi ikke vet alt. Fint at folk engasjerer seg, men kanskje burde det legges ut dokumenter og fakta så folk får litt mer innsikt i saken. Det burde finnes et nettsted for slikt der saksdokumenter og lignende kan leggers ut, og hvor interesserte og hobbyjurister kan engasjere seg. Kanskje en uofisiell folkedomstol som ser på saker som ikke kommer opp eller som kan være justismord ol. En folkets dom som ikke er rettsgyldig, men som likevel kan ha betydning. Avisartikler med ymse fakta som varierer fra avis til avis gjør bare at folk ikke gidder engasjere seg.

Fra tiden da denne saken gikk var jeg rimelig overbevist om skyld med den informasjon som kom frem da. Det er også helt normalt at den ene av to gjerrningsmenn i en slik sak vil blånekte til siste dag. Det er også rart at det går 12 år før han anmelder Andersen for falsk forklaring. Jeg vil også tro at det må bevises et årelang fiendskap mellom begge to om man skal tro at Andersen vil sin gode venn så vondt..

Likevel er sakens natur så spesiell og så grotesk at vi må kunne være åpne for alt?


Gjest

#12 Re:

2016-04-07 08:44

#6: -  

 du signere fordi du har "en følelse"? LOOOOL  - du burde bli rettsadministrator

F.U

#13 Re: Gjettelek ble drapsdom

2021-01-28 08:35

#1: Carla A Skahjem - Gjettelek ble drapsdom  

Jeg er prinsippiellt imot dødsdom, men disse burde bli hengt!