Elvepromenaden

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Elvepromenaden-oppropet.


Gjest

#1

2014-06-29 20:01

Barna må få ha et friområde.

Gjest

#2

2014-06-30 16:08

Flott initiativ å bevare noe av det vakreste Verdal har, nemlig elvepromenaden. Tenk at kommune og politikere i det hele tatt vurderer å tillate bygging langs strandpromenaden, det er skammelig! Hvis man først gir tillatelse til dette, med hovedstien gående bak byggetiltaket, er det ingen vei tilbake og området vil være ødelagt for alltid!....
Gjest

#3 Re:

2014-07-07 08:24

#2: -

Så vidt jeg har forstått er det vel ikke slik at elverpomenaden havner bak den nye bebyggelsen, men derimot langs elvekanten? Og så kommer den inn igjen dit hvor den går i dag, og rundt Poltergeist-huset (som fra før ligger inntil elva).¨

 


Gjest

#4

2014-07-11 20:22

Itj'nå monsterbygg hen itj!
Gustav Vangstad
Gjest

#5

2014-07-12 11:02

Det er områder langs begge elvebredder som må bevares som grøntområder. Jeg regner med at store deler av befolkningen i sentrum er enige i dette. Det er da de valgte politikernes plikt å sørge for at disse interesser blir ivaretatt. Men jeg har en følelse av at entreprenørenes makt og innflytelse strekker seg langt inn i politikernes rekker. Nå som før.


Gjest

#6

2014-07-12 15:21

Vi må spare mest mulig fritids ømrådet rundt elva for husbygninger!
Marios

#7 Bygg ivei!

2014-07-15 19:49

D e bra fer Utviklinga tå verdal sentrum, åsså får vi nån kjæmpefine tomti i sentrum. ælva å promenaden strække sæ laangt utom sentrum folkens(hint hint) å hagabakkan friluftsområde vil fremdeles stå urørt.
Gammelsmurfen

#8

2014-07-16 09:15

Det finns bedre egnede områder for (eldreboliger)!!
Det må da forresten være nok drittleiligheter snart.
Kan ikke noen bygge et nytt gamlehjem på 50 etasjer nede på industriområdet i stede.
VÆR SÅ SNILL!!!
Nei til elvehus.

#9 Kun for profitt

2014-07-16 09:27

Den eneste grunnen for bygging langs elva er for å selge dyrt å tjene mest mulig penger.
kynisk og korttenkt byutvikling.
Vi har en utrolig fin elv med tilhørende stier å promenader her i verdal som bør bevares og forskjønnes,
Ikke av tomt å hus. Elv og natur for alle uten å gå gjennom "Hagen" til folk!