Nei til nedlegging av heimetenesta på Vikebø!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Møt opp på kommunestyremøtet 14.12.23!

2023-12-12 17:12:55

Torsdag 14.desember kl.10 skal saka opp i kommunestyret. Me oppmodar alle som kan til å møte opp denne dagen! Stad: Helsehuset i Knarvik, møterom Nordhordland.

Saksliste finn du her: Utvalsmøte (elementscloud.no)

Saka skal opp under saknr. PS 214/2023: Handlings- og økonomiplan 2024-2027: Godkjenning av Økonomiplanen 2024-2027, link til denne her: Helse og omsorg (framsikt.net), der ein finn samlokalisering av oppmøteplass/base for heimetenesta Frekhaug/Vikebø nemnd som eitt av dei nye tiltaka som er føreslått.

Totalt er det samla inn over 1100 underskrifter mot dette forslaget. Me håpar mange vil ta turen til Helsehuset på torsdag for å vise at me står saman mot nedlegging av heimetenesta på Vikebø!

Torhild Vikebø Søderstrøm

Avisoppslag 09.12.23

2023-12-10 09:31:13

Les om oppropet og aksjonen mot nedlegging av heimetenesta på Vikebø i Avisa Nordhordland 09.12.23: https://www.nordhordland.no/bygda-i-harnisk-folk-er-sovnlause-sinte-og-frustrerte/s/5-33-636015

Listene vert elles straks oversendt politikarane, så hugs å bekrefte e-postadressa di for å bekrefte signaturen og oppmode dei som ikkje har signert digitalt eller på papir, til å gjere det snarast og i løpet av dagen.

Torhild Vikebø Søderstrøm

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.