Busstider Vardeåsen

Svar fra Ruter

2019-09-16 19:01:21

Hei

Takk for din henvendelse med saksnummer: 679749.

Vi beklager at de siste ruteendringene falt uheldig ut.

Vår oppgave er å tilrettelegge, planlegge og samordne kollektivtrafikken slik at flest mulig får nytte av de midlene som er stilt til rådighet for kollektivtrafikken.

Vi setter pris på alle innspill, disse videreformidles og blir vurdert ved senere justeringer på rutetilbudet.

Linje 352 hadde kun 2 avganger på morgenen og 1 på ettermiddagen til Helsfyr. Dette er et rutetilbud som passer kun for noen få.

Vi hadde avgang hvert 10. minutt fra Vardeåsen i våres. Dette tilbudet har vi hatt i noen år, men vi så dessverre at trafikkgrunnlaget ikke var stort nok til å kunne opprettholde denne frekvensen.

Vi har tonet Vardeåsen noe ned samtidig som Vardefjellet har fått et bedre tilbud. Disse to åsene har nå et mer jevnt fordelt tilbud enn tidligere. Reisende fra Vardefjellet slipper også å reise oppom Vardeåsen hver gang de skal til/fra Vardefjellet.

Mer informasjon om kollektivtrafikken i Oslo og Akershus finner du på www.ruter.no

Slik svarer du på denne e-posten:
Denne meldingen kommer fra en adresse som det ikke er mulig å svare til. Direkte svar på denne meldingen vil derfor ikke komme frem til oss. Hvis du ønsker å svare på denne e-posten gjør du det via denne lenken: Jeg har tilleggsinformasjon til saken.

Lars R.
Kundekonsulent

Ruter As
Kollektivtrafikk for Oslo og Akershus
Dronningens gate 40
NO-0104 Oslo

Oppdatering fra møte med Ruter

2019-08-31 05:03:23

Hei.

Nå har Boye Bjerkholt vært i møte med Ruter. Sette er svaret så langt. (Se under)

mvh

Hei Kjersti

Vil bare informere deg om at jeg hadde møte med Ruter i går. Vi gikk gjennom alle tilbakemeldingene som har kommet, både på Vardeåsen og andre steder, og jeg opplevde at det var et konstruktivt møte. Ruter kunne ikke love noen konkrete endringer eller justeringer der og da, men de lovet å gå nøye gjennom tilbakemeldingene og se på hva som er mulig å gjøre noe med. Vi diskuterte flere ulike løsninger, og spesielt korrespondanse er noe som bør være mulig å få til bedre uten at det nødvendigvis vil kreve økte ressurser. Foreløpig er det ikke så mye mer enn det å melde tilbake, men jeg ville bare informere om at det var et konstruktivt møte og at alle innspill og underskrifter er overlevert.

Mvh.
Boye Bjerkholt

Busstider Vardeåsen

2019-08-17 07:52:47

Underskrifter er sendt Ruter og Boye Bjerkholt i Venstre. Han skulle etter hva jeg har forstått i møte med Ruter.

Overleverer underskrifter

2019-08-11 08:01:25

Hei alle som har signert.

Jeg overleverer nå alle underskrifter til Rutdr og til politikere i kommunen.

Etter det avslutter jeg kampanjen.

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.