La Eugene få bli i Norge

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Eugene - fortsatt i varetekt

2017-01-21 18:47:08

Oppropet er hittil blitt signert av 220 personer. Det er veldig bra. Det gir økt oppmerksomhet om Eugenes situasjon, og den urett som han og hans familie utsettes for. Noen av kommentarene er blitt brukt som kilde til en artikkel som ble publisert på verdidebatt.no 18. januar under overskriften "-Dette er eit pågåande justismord". Artikkelen gir i seg selv økt oppmerksomhet. Den er hittil blitt vist 1584 ganger og delt 95 ganger på Facebook. Facebooksiden La Eugene få bli i Norge har nå 467 følgere.

Det er viktig å fortsette arbeidet med å spre kunnskap om Eugenes sak. Det kan vi alle gjøre ved å oppfordre venner og bekjente, som ikke allerede har signert, om å gå inn på oppropet for å lese og signere.

Takk for all støtte til Eugene, hans kone og deres tre mindreårige barn.

Fred Winther Holt, ESPOIR menneskerettsgruppe

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.