Grunnloven_mot_Monsanto

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Grunnloven_mot_Monsanto-oppropet.


Gjest

#51

2015-05-06 20:01

Kjempeviktig å signere.Monsanto er kanskje en av de aller værst selskaper på Jorden,som har hatt altfor stor makt

Gjest

#52

2015-05-18 15:12

Alle har rett på ren mat , vann og luft det er folke rett til en hver borger av dette landet og av hele kloden.

Gjest

#53

2015-05-24 10:32

Monsanto må stoppes, de forgifter joden og avlingen med glyfosat og GMO maten er svært helseskadelig. Bare vent om 20 30 år vil sykdom og dødlighet ha øket så dramatisk at vi er tvunget til å stoppe det.

Gjest

#54

2015-05-24 11:13

Fordi det viser seg at gmo planter ikke er godt for miljøet. Sommerfugler og bier dør. Dyr som fores med gmo mat blir syke. Katastrofe om det ikke stoppes!

Gjest

#55

2015-05-24 12:03

Som en informert borger er jeg lei av GMO-industriens løgner/propaganda, og industriens samarbeid med partiske kontrollorganer i USA (EPA, FDA). Vi her i Europa hverken trenger eller ønsker GMO, men storindustrien prøver stadig å dytte dette på oss, gjennom stadig press på ulike nasjonale og overnasjonale organer. GMO har mange usikkerheter knyttet til seg, og handler i bunn og grunn om verdensomspennende marketskontroll gjennom patenterte frø. Dette må stoppes!

Gjest

#56

2015-06-05 23:07

Kan ikke fordra tanken på at norske penger investeres i giftprodusenten Monsanto.Selskapet ødelegger jo all maten for hele jordens befolkning. 


Gjest

#57

2015-06-17 09:02

Jeg ønsker å leve med optimal helse - spise mat og drikke som er kortreist og fra naturen. Økologi = bærekraft. Det naturlige kommuniserer med naturen og synergieffekten er ubegripelig for så mange i dag som lever i den kjemiske verdensbildet!
Alt fra Naturen er ønskelig... (61 år og optimist)

Gjest

#58

2015-07-12 12:32

Vi skriver år 2015! Forbrukere og myndighetene har sett og lest ett vell av rapporter! Politikerne vet godt hva di gjør når dem spytter oljepenger inn i Monsanto og støtter ødeleggelsen av sunne matforsyninger i fremtiden. Stopp dem, folkens! Signer!

Gjest

#59

2015-07-13 00:13

Kommer aldri til å akseptere at noen vil tilrane seg DET NORSKE FOLKS EIENDOM !

Gjest

#60

2015-07-13 05:16

For å unngå seigpining av befolkningen i Norge! De har fortjent bedre!

Gjest

#61

2015-07-13 07:54

jeg signerte oppropet for at monsantos og andre big corporations er på tur å ta over verden nå med tisa ttip. å selvfølgelig fordi monsantos er et GIFT firma, som ikke burde få lov til å produsere noe som helst som har med menneskelig føde. og heller ikke burde di få lov å lage dyrefor. åsså kan jeg jo nevne at monsantos og syntgea er på tur å gjøre det sånn at alle frø solgt i verden må kjøpes av dem.. det blir ulovlig å lagre å bruke frø en selv måtte ha. ja selv vannet vi drikker vil disse sinsyke folkene ha privatisert. ja jeg håper hvirkelig at flere å flere folk leser seg opp om feks monsantos og ttip, tisa så det er en mulighet for å stoppe all denne galskapen. alle norske politikere er kjøpt å betalt, som di er i resten av vesten. desverre...

Gjest

#62

2015-07-13 10:39

Menneskeheten må stanse Monsanto, ellers vil Monsanto stanse menneskeheten!

Gjest

#63

2015-08-24 18:44

Fordi jeg ikke ønsker GMO inn i Norge

Gjest

#64

2015-08-25 19:31

Fordi jeg er overbevist om at det nytter å si fra, om og om igjen!

Gjest

#65

2016-03-17 10:54

Nasjonens viktigste kamp! Norge svikter "du" her....lover jeg folket vil svikte "deg" Norge, kjære rike Norge.....som er "så" opptatt av matsikkerhet, og sunt kosthold?? wtf?
Invester heller i din egen økologiske småbonde...de sikrer hvertfall videre liv. ...
Mulig det er store penger i Monsanto....men med disse pengene selger dere livene til Norges barn....
Kjære Univers og alle religioners Guder...tilgi dem ikke...for de vet hva de gjør...