LA LOKE LEVE

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra LA LOKE LEVE-oppropet.


Gjest

#151

2016-07-25 16:48

Her trengs det kompetanse ang hunders adferd, spesielt av de som skal avgjøre dette. Man kan ikke ha det sånn at man bare kan drepe en hund som forsvarer seg selv og sin eier. Ønsker deg en flott framtid, Loke ❤

Gjest

#152

2016-07-25 16:49

Etisk gal beslutning

Gjest

#153

2016-07-25 16:51

Fordi jeg har et rettferdig syn på saken derfor er jeg ikke i det minste tvil om at han må få leve.

Gjest

#154

2016-07-25 17:43

Dette er helt urimelig. Loke blir holdt nede med et kveletak mens den andre hunden biter. Hvem som helst, om det er mennesker eller dyr ville da gjort alt for å forsvare seg. Kan love deg, jeg hadde også gjort hva som helst for å komme ut av en slik situasjon.
Ville ikke du???

Gjest

#155

2016-07-25 17:49

Jeg har aldri opplevd så mye urettferdighet, som med Bamse og Loke. Jeg kan ikke gjøre så mye. Men jeg kan give min underskrift med glede. og håpe på det beste.

Gjest

#156

2016-07-25 17:55

Hundeloven, slik den fungerer idag er vanvittig, og har allerde ført til forferdelige overgrep mot flere store hunder og familiene deres. Lokes sak er blodig urettferdig og drives videre mot all fornuft. La Loke leve med familien sin, og forandre på loven slik at det ikke skjer flere justismord på hunder bare fordi de er store og folk som ikke har greie på hunder synes de er "skumle".

Gjest

#157

2016-07-25 17:55

Hundeloven må endres! En hund må kunne forsvare seg selv uten å bli betraktet som "farlig" og dømmes til døden.

Gjest

#158

2016-07-25 18:59

Fordi det er galskap å avlive normal hund på grunn av arrogant politi betjent, det måvære bedre vern for dyrene

Gjest

#159

2016-07-25 19:12

Ingen dyr burde oppleve slik urettferdigheter. Kjenner jeg blir både kjempeforbanna og sønderknust når jeg leser om slikt. Noe MÅ gjøres!!! Jeg lurer på hva de menneskene som utfører sånne urettferdigheter tenker med? Eier de ikke medfølelse? Eller fornuft?

Gjest

#160

2016-07-25 19:24

Helt urimelig og urettferdig sak mot Loke,Jeg er glad for at han forsvarte seg.Di fleste hunder som blir holdt nede og av ukjente mennesker og samtidig blir bitt i bakparten av en ukjent hund og så skal han ikke ha lov til og forsvare seg?Slike sit,skjer nok innimellom,Tøff sit,men vi mennesker bør vel lære oss hvordan vi kan takle sit best mulig,Tror ikke jeg ville prøvd og lagt en hund i bakken og prøvd og kvele den.Etter som jeg forstår så er vel ingen av disse hundene farlige ,,,aggresive,Rottwileileren burde vel og vært mentalt testa?Det hadde vel vært rettferdig.Jeg ønsker at både loke og rottw,bør få leve....det mest rettferige,Stakkars begge hundene og eierne.

Gjest

#161

2016-07-25 19:28

Sylvi Listhaug er best skikket til å ta vare på landet!

Gjest

#162

2016-07-25 21:00

Fordi Loke må få leve. Tragisk at det skal ende sånn bare fordi noen ikke kan nok om hunder og ikke forstår dem.

Gjest

#163

2016-07-25 21:33

Jeg velger å skrive under fordi etter at jeg har lest denne saken blir jeg helt satt ut.. Uansett hva eier sier og gjør i denne saken er jo skjebnen til Loke allerede bestemt! Hva er det for noe? Så urettferdig, ta livet av en hund som kun har forsvart seg , hvem hadde ikke gjort det hvis man hadde blitt holdt nede og tatt kvelertak på- Håper virkelig at saken tar en vending og at dommeren tar til vett- DET VAR JO SELVFORSVAR!!! Heier på deg Loke, <3

Gjest

#164

2016-07-26 06:52

Jeg stoler på Noah.

Gjest

#165

2016-07-26 07:33

Det er så frustrerende og dypt urettferdig at hund og hundeeiere ikke har noen sjanse til å forsvare seg mot anklager som ofte ikke engang er i samsvar med bevisene som blir lagt fram. Slik behandling er ikke i samsvar med det som forventes av et land som Norge.

Gjest

#166

2016-07-26 09:48

Å ta Lokes liv er en større urett enn det Loke gjorde.
Hundeloven er basert på frykt og uvitenhet for hunders naturlige atferd, og må gjøres noe med!
Det er dessuten rasediskriminerende at Loke må bøte med livet fordi han er stor, når en mindre hund ikke ville få samme straff -til tross for at begge er individer med samme rett på livet.

Gjest

#167

2016-07-26 15:16

Jeg elsker dyr, og urettferdighet, dårlig behandling som i denne saken, må det reageres på!

Gjest

#168

2016-07-26 15:21

Hundeloven er urettferdig.

Gjest

#169

2016-07-26 16:21

For en grusom sak... Min hund heter også Loke og er en staffordshire bullterrier. Verdens snilleste hund, elsker både dyr og mennesker - men han blir så "overivrig" når han skal hilse på at enkelte kan tro han skal angripe. Mange synes denne rasen ser så skumle ut, men jeg har aldri opplevd en hund med så mye tolmodighet og kjærlighet! Han får aldri nok kos og har til dags dato aldri sett han sint (til tross for våre to barn som herjer mye med han). Vi er alt for raske å dømme eller førsteintrykket, skulle latt den politimannen hilst på Loke så han fikk se en annen side av han..
Håper Loke får leve ❤️

Gjest

#170

2016-07-26 16:51

Hunder er hunder og de biter når det ikke finnes andre utveier. Må ikke avlives for det. MEN det er alltid et ekstra ansvar å ha store hunder. La Loke Leve!

Gjest

#171

2016-07-27 03:02

Fordi jeg har vært igjennom det med uvitenhet, stigmat. Det er på tide å få de ignorante mere skolerte!, la Loke leve !

Gjest

#172

2016-07-27 03:50

En hund har rett til å forsvare seg og sine når påkrevet.

Har hatt to 100 kilos hannhunder. Nummer 2 litt skarpere enn førstemann. Ingen har tullet med oss. Vi har heller ikke plaget eller skremt noen. En 'mindre' hund skal da ikke være provoserende bare fordi noen 'tør' ta den!?

Matmor (liten)


Gjest

#173

2016-07-27 12:39

Fordi at alltid så er det hundene som får unngjelde. og som må bøte med livet og dette er ikke rettferdig. Noen må rope opp for disse stakkars hundene og få en rettferdig behandling

Gjest

#174

2016-07-28 05:32

Har en herlig hund sjøl som bet en assistent på dyreklinikk.Dette skjedde på Straume,Sotra.Assistenten forlanger avliving.Politiet hentet vår hund i går.Vi er også helt knust.Vi skal anke,men trenger en kyndig hjelp.Lykke til med deres kamp.Vi støtter og synes dere gjør en god job,stå på.med de beste ønsker om positi resultat.

Gjest

#175

2016-07-28 08:44

Forde at Loke fortjener å leve