Musikk øvingsrom på Manglerud/ Høyenhall

Støtt kulturen og gi rom for musikken!
Bli med på å få på plass et øvingsrom for artister, band og andre musikkinteresserte i alle aldere i vår bydel!

Det er stort behov for et sted å møtes og for å øve som ikke forstyrer naboen i blokka eller rekkehuset vi bor i.
Nå jobber vi for å få på plass et øvingsrom som kan benyttes av alle som spiller musikk og trenger et sted å øve, og som bor i bydel Østensjø.

Øvingsrommet bør plasseres på Manglerud/ Høyenhall da det er et stort musikkmiljø i dette området og svært mange som kan ha nytte av et øvingsrom. Det vil også lett kunne driftes av ildsjeler og frivillige i samarbeid med organisasjonen Rock Høyenhall som står bak den årlige festivalen med samme navn.

Er du av de som ønsker et øvingsrom i bydelen eller som mener naboen trenger det? Skriv under å støtt arbeidet med å få dette på plass.

Ved å signere godkjenner jeg at Vegard Nordin Løvå kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.