Mer satsing på jernbanen i Norge!

Vy-tog-NSB-01745.jpgVi ønsker å påvirke samferdselsminister, Knut Arild Hareide, til å prioritere mer penger inn i jernbanen. Vi vil at det skal bli enklere og billigere å velge miljøvennlig. I første omgang gjelder dette billigere billetter og mer stabile priser, men i framtiden ønsker vi utbygging av jernbanenettverket og hurtigtog på de mest trafikkerte strekningene. Ett av våre spesifikke forslag er en ordning med en nasjonal interrail-billett så det blir enklere å dra på Norgesferie, både for nordmenn og andre turister. Denne billetten vil også passe perfekt for folkehøyskole-klasser som ønsker å reise på tur innenlands. Underskriftene vil bli tatt med til statsråden 9. mars.

NB! Signaturen må bekreftes på e-post

Ved å signere gir jeg Ylva Aamodt fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.