IKKE STENG LINEHUSET!!

Linehuset skal stenges etter 2020!

Linehuset har servert studenter varm, god og hjemmekoselig mat i mange år. Kantine personalet blir som studentes ekstra bestemor når vi er borte fra våre hjem og prøver å komme opp og frem her i livet. De har gode priser for ufattelig god mat, og det at de nå vurderes å ikke få ny kontrakt til 2020 er utrolig trist.

Vi vil derfor starte en underskriftskampanje i håp om at de får fortsette sin fantastiske jobb, og gi studenter med hjemlengsel en liten smak av trygghet.

Så hvis du også vil at Linehuset skal fortsette å være linehuset, hvis du vil redde komle, kebab og chilimarinerte kyllinglår (og hva enn annet digg du spiser der), SÅ SKRIV UNDER!

English:

LineHuset Cafeteria at UiS might close after 2020!

They have incredible food and service. Closing this place will be sad for both students and those who work there. If you care about this please sign! It is such a cozy, homey place to eat and losing it will be a downgrade of UiS.

For mer info:

Ved å signere godkjenner jeg at UiS Studenter kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.