Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Good luck.
Vape on and stay strong!
Hadde det ikke hvert for dampen hadde jeg ikke klart å slutte med røyking
Hilsen Egil
Hadde det ikke vært for at en kollega introduserte meg for dampen, så hadde jeg aldri klart å slutte å røyke. Aldri!!
1 år uten røyk, 6 måneder uten damp. Damp er den beste måten å slutte med sigaretter og til slutt nikotin på!
Er damper selv og det hjlper bedre på røykeslutt enn andre metoder
Ut med røyken, inn med dampen....!
Sluttet med både Røyken og snusen den 01.02.2014 kl.13:16. Etter 32 år med storrøyking og snusing i tillegg. Da fikk jeg fylt opp min første atomizertank med nikotinholdig væske med tobakkssmak. Har aldri sett meg tilbake. Prøvd alt for å slutte utenom selvmordstablettene Champix og lignende. Kun dampen kunne reddet meg fra tobakkens forbannelser. Si ja til det nye nytelsemiddelet som beviselig er 100 ggr. Mindre skadelig enn enhver form for røyking. Damp er den enkleste og beste veien fra den ødeleggende røyken helt klart.
Fordi jeg ønsker å inspirere flere til å slutte med tobakk, men det er vanskelig når myndighetene ikke godkjenner " dampen" som en vei utav tobakksrøyken. Samt jeg håper få tilgang til gode produkter over disk, der juicen har innholdsfortegnelse, og er forseglet.
Veldig viktig for å få dette tillatt i Norge. Siden det hjelper så mange å slutte å røyke.
Og NDS gjør en fantastisk jobb med dette.
| This discussion has been closed. |
Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!