Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!
Kontakt personen bak underskriftskampanjen
Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor!-oppropet.
Gjest |
#1012015-03-01 20:03We need signatures for our open letter to the Norwegian health minister, to try to prevent the EU directive to over-regulate or ban Ecigs in Norway. Norsk Dampselskap krever å bli tatt på alvor! |
Gjest |
#1022015-03-02 12:57Ja til damp. Har fått meg til å slutte å røyke, startet i 12-13 årsalderen. Har aldri klart å slutte før jeg prøvde damp som 40 åring. Jeg kjenner på hele kroppen at dette er bra og at jeg føler meg mye bedre. |
Gjest |
#1032015-03-03 22:40Kan bare stille meg bak det som er skrevet i oppropet. beskriver eksakt hva jeg føler, på en bedre måte enn hva jeg kan utrykke meg. |
Gjest |
#1042015-03-06 12:05I hope Vapers in Norway will be allowed to choose and use the devices they want, as freely as they want. Good luck. |
Gjest |
#1062015-03-07 21:36Hadde det ikke hvert for dampen hadde jeg ikke klart å slutte med røyking |
TurboLotte |
#107 #1072015-03-09 08:44Hadde det ikke vært for at en kollega introduserte meg for dampen, så hadde jeg aldri klart å slutte å røyke. Aldri!! |
Gjest |
#1082015-03-12 15:121 år uten røyk, 6 måneder uten damp. Damp er den beste måten å slutte med sigaretter og til slutt nikotin på!
|
Gjest |
#1102015-03-19 01:22Har røykt 20 sigaretter daglig i 30 år. Startet med el-sigarett for tre med siden og har ikke savnet vanlige sigaretter siden. Anbefales på det sterkeste!! |
Gjest |
#1132015-03-27 07:57Det er på grunn av dampen jeg har greid å slutte med røyking. Har forsøkt nikotin tyggegummi, men det ga meg sår i munnen! Med damp var det ikke noe problem. Kunne kutte nikotin i vesken etter tre fire uker, så nå er det bare "sutte behovet" jeg må tilfredsstille. Damp er den enkleste måten å slutte å røyke på! |
Gjest |
#1142015-03-27 21:52Signerte for å støtte mine barn/svigerbarn/slekt og venners mulighet til å velge et sunnere liv- og ikke minst for å beskytte deres omgivelser/alle passive røykere! Ut med røyken, inn med dampen....! |
Midaz* |
#1172015-04-07 13:45Sluttet med både Røyken og snusen den 01.02.2014 kl.13:16. Etter 32 år med storrøyking og snusing i tillegg. Da fikk jeg fylt opp min første atomizertank med nikotinholdig væske med tobakkssmak. Har aldri sett meg tilbake. Prøvd alt for å slutte utenom selvmordstablettene Champix og lignende. Kun dampen kunne reddet meg fra tobakkens forbannelser. Si ja til det nye nytelsemiddelet som beviselig er 100 ggr. Mindre skadelig enn enhver form for røyking. Damp er den enkleste og beste veien fra den ødeleggende røyken helt klart. |
Gjest |
#1182015-04-07 20:21har røyket i 40 år. har ønket og slutte i mange år nå men det er ikke lett og klare det,fikk kjøpt e sigarett for tre mnd siden og har ikke hatt behov for tobakk mer. dette er et kjempefint middel for og slutte med tobakk. |
Gjest |
#1212015-04-12 15:38Fordi jeg ønsker å inspirere flere til å slutte med tobakk, men det er vanskelig når myndighetene ikke godkjenner " dampen" som en vei utav tobakksrøyken. Samt jeg håper få tilgang til gode produkter over disk, der juicen har innholdsfortegnelse, og er forseglet. |
Hans Olav Pedersen Gjest |
#1222015-04-15 11:51Veldig viktig for å få dette tillatt i Norge. Siden det hjelper så mange å slutte å røyke. |
Gjest |
#1232015-04-16 09:05Jeg signerer fordi jeg har vært en damper, uten behov for vanlige sigaretter i tre måneder. Det har vært en meget positiv erfaring, og jeg har ikke lyst på vanlig røyk i det hele tatt. Jeg har Kols, og bestemte meg for å slutte, og jeg koser meg like mye med min 24 mg. el-sigarett som jeg gjorde med vanlige sigaretter. Surklingen som satt i brystet 24/7 er vekk !! Jeg har lagt lite på meg, har ikke vært grinete en eneste dag, og det er ca. halve prisen :-) Kan anbefales på det sterkeste. |
Gjest |
#1242015-04-23 13:16Fordi dette fungerer utmerket i min kamp mot røyking ! Her er det kjempeviktig å stå sammen ! Jo flere jo bedre! De som stikker kjepper i hjulene for oss er de store, sterke og mektige, nemlig tobakks- og legemiddel-industrien! Vi er David mot Goliat !! |
Bevar Langløkka barnehage og Dovregubben!
Fjern cannabis fra narkotikalisten
Skolestruktur i Sandefjord - vi krever en helhetlig, demokratisk og tverrpolitisk prosess!
Innspill til revidering av nasjonale retningslinjer for fødselsomsorgen.
Er det noe du vil endre?
Endringer skjer ikke ved å være stille. Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme? Start en sosial bevegelse ved å opprette en underskriftskampanje.
Start din egen underskriftskampanjeMest populære underskriftskampanjer de siste 24 timene
Bevar Langløkka barnehage og Dovregubben!
Langløkka barnehage har en unik beliggenhet i nærheten av skog og natur. Barnehagen har også en naturavdeling med plass til 26 barn. Beliggenheten og naturavdelingen er avgjørende momenter som gjør at foreldre fra hele Krokstadelva velger Langløkka til sine barn. De ansatte i Langløkka barnehage har høy kompetanse. Flere av de ansatte har jobbet i barnehagen siden den var ny på 1990-tallet. Den er en av de få barnehagene i gml Nedre Eiker som hang seg på Drammen og kunnskapssentret og sendte d
Laget: 2021-03-04
Tidsperiode | Alle land | |
---|---|---|
All tid | 845 | 844 |
24 timer | 845 | 844 |
Skolestruktur i Sandefjord - vi krever en helhetlig, demokratisk og tverrpolitisk prosess!
Administrasjonen og skolepolitikerne har ført oss bak lyset. Nedlegging av 8 nærskoler og bygging av 3 nye storskoler er ikke politisk vedtatt, det er ikke for sent å snu! Politikerne bør søke tverrpolitiske løsninger i den viktigste saken i vår kommune på generasjoner. Vi krever at politikerne ber rådmannen om å utarbeide en helhetlig sak som beskriver videreutvikling av dagens struktur og sammenligner denne med foreslåtte endringer i barnehage- og skolestruktur. Innbyggerne må få si sin mening
Laget: 2021-03-03
---|---|---|
All tid | 331 | 330 |
24 timer | 171 | 171 |
Nei til nedleggelse av Gulskogen Barnehage avd. Rødgata
Rådmannen i Drammen kommune har foreslått å legge ned 4 barnehager i Drammen kommune, hvorav en av dem er Gulskogen barnehage avdeling Rødgata. Det kan vi ikke godta! Beslutning skal tas allerede 10. mars, så dette haster! Kort oppsummert: Bydelen vår er i vekst og trenger dagens kapasitet! Barnehagen ligger sentralt og gjør at foreldre kan bringe og hente miljøvennlig! De økonomiske innsparingene er minimale. Noe overkapasitet er samfunnsøkonomisk hensiktsmessig (og det er ikke dokumentert at
Laget: 2021-03-04
---|---|---|
All tid | 132 | 132 |
24 timer | 132 | 132 |
VaksinerOsloNÅ!
Vi er allerede blitt over 7000 medlemmer på Facebooksiden «VaksinerOsloNå» på under ett døgn! Det betyr at vi er mange som er frustrerte på vegne av alle som sliter i hovedstaden. Oslo har vært nedstengt i 4 måneder. Mange barn fra 16 år og oppover har hatt digitalskole i nesten et helt år. De lider av ensomhet og depresjoner mens næringslivet og kulturlivet blør. Vi, både Osloboere og sympatisører fra andre steder i landet, er svært bekymret for ringvirkningene av en fortsatt nedstengt by, og a
Laget: 2021-03-01
---|---|---|
All tid | 3789 | 3779 |
24 timer | 123 | 123 |
Ja til at CRPD skal være norsk lov
20. Februar er det landsaksjon for å få Norge til å ta inn FNs menneskerettighetskonvensjon for personer med nedsatt funksjonsevne (CRPD-konvensjonen) som norsk lov. Webinar om CRPD på 123, politisk debatt og digitalt fakkeltog Barnekonvensjonen, kvinnekonvensjonen og rasediskrimineringskonvensjonen er en del av norsk lov. CRPD er nedstemt av Stortinget flere ganger. 9 mars 2021 skal konvensjonen igjen opp i Stortinget. Derfor kommer folket med et krav om at Stortinget sier ja til at konven
Laget: 2021-02-14
---|---|---|
All tid | 6270 | 6224 |
24 timer | 123 | 122 |
Redd reven som skal avlives på Bygdøy
Jeg viser til tidligere kontakt og sender denne e-posten som avtalt. Beboere på Bygdøy gjennom Nicolai Gerner-Mathisen og Else Helene Sundt som bor i Christian Fredriks vei 6 C, har kontaktet meg i anledning opplysninger om at bymiljøetaten har bestemt å avlive en rev som holder til i skogen på Bygdøy. Det vises i den forbindelse til oppslag i Aftenposten og Avisa Oslo i går. Etter det som fremkommer i mediene er dere angivelig av den oppfatning at reven er aggressiv og syk samt at dere ikke ser
---|---|---|
All tid | 107 | 95 |
24 timer | 101 | 90 |
Vi engelsklærere på skolen trenger en engelsk læreplan for elever med lite eller ingen engelsk fra før.
On behalf of teachers of English I am putting up this petition to make a change! There is a need for a seperate English læreplan for students with little or no English at all. Dette oppropet gjelder læreplanen i engelsk. Vi vil ha en læreplan tilpasset elever med lite eller ingen engelskkunnskaper (tilsvarende Norsk for språklige minoriteter med kort botid i Norge). Vi ønsker at læreplanen skal kunne brukes både av innvandrere og elever med lærevansker for å øke deres muligheter til å gjennomfør
---|---|---|
All tid | 178 | 175 |
24 timer | 59 | 58 |
Åpne treningsbransjen I Oslo nå!
Nå er det på tide å gjøre et opprop for folkehelsa og kreve at Norge og Oslo kommune gjør som andre land: nemlig at de anser fysisk aktivitet som en viktig del av bekjempelse av pandemien Som et tiltak mot å forhindre smitte av covid-19 har treningsbransjen i Oslo vært stengt i syv måneder totalt siden 13 mars i 2020.Oslos befolkning og også store deler av kommunene rundt har i hele denne perioden vært nødt til å klare seg uten sitt treningssenter. Som de fleste vet er det mange helsebringende
Laget: 2021-03-02
---|---|---|
All tid | 285 | 282 |
24 timer | 48 | 48 |
Boikott VM i Qatar 2022!
NFF har hatt "dialog" og satt Qatar på "dagsorden" siden 2015. Siden den gang har minst 6500 arbeidsmigranter mistet livet under oppbyggingen av stadionanleggene under forberedelsene til fotball-VM i Qatar 2022. NFF mener til tross for dette at dialog er det mest effektive virkemiddelet. Selv om NFF-president nærmest i samme setning innrømmer at det ikke har fungert. I denne anledning har jeg laget en underskriftskampanje. En kampanje der vi svart på hvitt kan vise at menneskeliv betyr mer for
Laget: 2018-11-18
---|---|---|
All tid | 1267 | 1247 |
24 timer | 45 | 45 |
Nei til Avvikling av Helsetilbud ved Haram Omsorgssenter
RASERING AV INSTUTUSJONSTILBUDET VED HARAM OMSORGSSENTER I BRATTVÅG !!Som mange no har fått med seg gjennom media er det blitt lagt fram forslag om å stenge ei heil avdeling (25 plasser) eller stenge heile omsorgssenteret som eitt ledd i innsparinger i kommuna. saka blir endeleg avgjort 11.03.Saka kom som ei bombe på oss alle ansatte ved Haram Omsorgssenter i går. Her har det blitt jobba stille !! Vi er sjokka og lei oss på vegne av pasientane, pårørende og våre kollegaer.Korleis dei tenker at d
Laget: 2021-02-24
---|---|---|
All tid | 1342 | 1330 |
24 timer | 35 | 35 |