La uføre få mulighet til et verdig liv

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Endringer i teksten

2019-10-03 12:53:48

Hei alle som har signert kampanjen "la uføre få mulighet til et verdig liv". Igjen tusen takk for at du signerer, og tusen takk til dere som også deler. Regjeringen har nå kommet med et forslag til å endre minstesatsen for nye unge AAP mottakere fra kr 198000,- til 130000,- Dette er selvsagt også noe vi reagerer på. Dette er nå tatt med i teksten, samt små korrigeringer i stavinger og setningsoppbygginger. Du er velkommen til å se at endringene står i samsvar med det du ønsker å signere fremdeles. Husk siste frist for signering er i morgen, 4 oktober 2019.

Tusen takk igjen.

vennlig hilsen

Ann Helen Parsons

Emailer som mottas via underskrift.no

2019-09-22 15:28:41

hei alle som signerer.

Tusen tusen takk for at dere signerer. Til dere som også deler, fantastisk. Tusen takk.

Ser noen få har skrevet til meg via undersøkelsen, og jeg har ikke et valg i min meny om å svare på dette. Beklager så mye. Håper de som lurte på hvor de skal signere har funnet ut at det er et sted på skjermen deres det blir spurt om navn og Mail. Fyll ut det du må og ønsker der. Så bekrefter dere mailen dere får om dere vil signere, så er alt OK.

Til dere som sier dere frykter for endringer i allerede eksisterende ordninger, eller lurer på om det er ønsket flere fattige i Norge. Vi er enig vi som jobber med å få denne undersøkelsen ut, og for å samle så mange underskrifter som mulig. Derfor detter vi pris på delinger. Alle med bostedsadresse i Norge kan signere slik vi vet. Jo flere delinger vi har, jo større sjanse er det for å få samlet ønsket antall signaturer som er 25000 stk i vårt flotte land.

Tusen takk igjen, for at akkurat DU engasjerer deg.

Hilsen Ann Helen Parsons

Ann Helen Parsons

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.