Sylvi Listhaug må avsettes

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Del oppropet med venner

2016-10-24 08:58:44

Takk for at du signerte oppropet.
Vi ser nå at ting ikke har blitt bedre, men derimot verre og verre.
Listhaug og regjeringen fokuserer mer og mer på utsendelser istedenfor å hjelpe folk. Familier som har oppholdt seg i Norge i flere år har blitt utsendt, til tross for avtalen de gjorde som sa at man ikke skulle sende ut lengeværende barn. Norge er det landet som sender flest barn til Afghanistan.
De har nå varslet at 1600 somaliere som tidligere har fått opphold skal returneres, blant dem er barnefamilier og enslige mindreårige.
I går ble en 20 år gammel kvinne fra Sri Lanka som har bodd i Norge siden hun var 8 år utvist.
Regjeringen kommer med stadig nye og strengere instrukser til UDI. Blant annet har de gitt instruks om at de som kom til Norge via Storskog skal få avslag, selv om de ikke har visum i Russland. Russland vil ikke ta imot dem og hvis de skulle bli returnert til Russland vil de risikere å bli deportert til Syria.
Tragediene er mange og blir verre for hver dag. Vi frykter at vi nærmer oss en etnisk utrensking. Dette kan vi ikke sitte å se på.
Listhaug kommer med stadig ny skremselspropaganda og hennes Facebook-side florerer av rasisiske kommentarer fra folk som støtter henne. Det verste er at hun får stadig flere følgere som går på hennes propaganda.

Det Trump snakker om og truer med, det setter Norge ut i praksis.
Neste år er det nytt stortingsvalg. Vi håper alle gjør hva de kan for å få et regjeringsskiftet.

Del oppropet og la oss få flere signaturer. Om vi ikke får henne avsatt så sender vi i hvert fall et signal om at ikke alle støtter henne. Derfor er det viktig å få så mange signaturer som mulig.

Takk!

Nordic Refugee Rights Activists

Opprop mot Sylvi Listhaug

2016-04-09 18:21:46

Hei!

Takk for at du har signert oppropet "Sylvi Listhaug må avsettes".

Vi vil gjøre oppmerksom på at vi har en Facebook-gruppe som man kan melde seg inn i og fortsette diskusjonen.

Meld deg gjerne inn hvis du fortsatt er uenig i politikken til Sylvi Listhaug, hvis du ikke allerede er medlem.

Her er link til gruppa:

Velkommen til nye medlemmer!

Vi ber deg også om å fortsette å dele oppropet med dine venner.

Nordic refugee rights activists

Nordic Refugee Rights Activists

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.