Et angrep på studenter fra utviklingsland

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Et angrep på studenter fra utviklingsland-oppropet.

Gjest

2015-11-06 11:55

Utenlandske studenter må jobbe mye hardere og være nye flinkere for å kunne komme til Borge for studering, derfor fortjener de bedre behandling og muligheter for og etter utdanning

Gjest

2015-11-06 14:27

Jeg er glad at jeg fikk denne muligheten å være en quota student og kan ikke forestille meg at nye studentene fra hjemmelandet mitt skal ikke ha slik sjanse i framtida! Det er tap for både landet mitt og Norge også fordi vi som internasjonale bidrar til den norske sosialiseringen. Vi har stor lyst til å utvikle landet vårt i slik måte som det skjer i Norge og bruker erfaringen som vi fikk gjennom den norske utdanningen for dette. Uten Quota system skal vi miste slik mulighet...

Gjest

2015-11-08 22:57

Education should be equal for all and the developed countries should provide scholarship for developing countries like Nepal as well.
Tolu

#4 stop victimising the vulnerable

2015-11-09 21:11

Even though no one could stick their heads up for them, the poor students from other developing countries also deserve to be treated fairly. They are not less human or less valuable than citizens of every other countries including Norway. Stop the needless victimization and make more inclusive policies for fairness sake.

Gjest

2015-11-10 16:05

I support the continuity of the Quota scheme

Gjest

2015-11-10 16:20

I appreciate the Government and the people of Norway in supporting developing countries by Education Aid through the Quota Scholarship. I think to deny this chance at this time will be totally communicating to the developing world that Norway is showing signs of shifting to turning back to the it. What will be of benefit if Norway gives financial aid to developing countries but then there is no well qualified personnel in these countries to manage projects towards funds will be directed?

Gjest

2015-11-16 06:43

Det er forferdelig å tenke å sputtered med programmet.