Vi krever å få leve aktive liv!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Vi krever å få leve aktive liv!-oppropet.


Gjest

#1

2014-06-26 09:37

Kjempeviktig!!!!

Gjest

#2

2014-06-26 23:45

Dette er en veldig viktig sak, og det med pris er bare ikke til å tru. Vært år så setter de opp prisen, nå er det 48 kr. i Oslo, og jeg har opplevd at taxi sjåføren trudde han skulle få 2 kr. i driks da jeg betalte med en 50 lapp. Jeg satt der og lurte på hvorfor jeg ikke fikk penger tilbake, og da sa han at det ikke er alltid folk vil ha 2 kr. igjen. Det skal ikke være vår plikt og kreve tilbake pengene våre, 2 kr. er ikke mye. Men alle monner drar. Og skal man hele tiden ikke bry seg med småpenger, så blir det mye penger etter hvert. Tenk om alle vi handlet med skulle tru at de siste kronene ikke var så nye, det kalles og stjele!

Gjest

#3

2014-06-30 08:00

Takk for et velformulert innlegg! Man får bare håpe å be for at den evige kampen for en tilstrekkelig TT-ordning ender - i positiv forstand. Her i Bærum må man søke fornyet kort hvert 5. år, noe jeg anser som fullstendig unødvendig når man har en type funksjonshemming som åpenbart ikke forsvinner! Jeg sitter nå uten TT-kort, og med laaang ventetid på øyelege så jeg kan ha oppdaterte opplysninger til søknaden. (Fastlegen ville ha dette). Ergo kommer dette til å ta en evighet. Hva i huleste tjener man på å gjøre systemet så tungrodd? Jeg forstår det som at praksisen rundt dette med fornyelse også varierer over det ganske land.