Opprop for bedre helsetilbud for mennesker født med ADHD, autisme og annen nevrodivergens

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Vi fortsetter kampen💪

2024-05-06 13:14:43

Hei!

Her kommer en liten oppdatering. Vi fortsetter kampen. Nå har vi over 800 signaturer og ballen har begynt å rulle. Vi vil fortsette og dele og håper du gjør det samme. Vi trenger den rekkevidden og støtten vi kan få for å vise alvoret i dette. Nevrodivergens må tas på alvor, det handler om liv og helse.

Deler du på sosiale medier og innlegg som omhandler ADHD og autisme og annet relevant anbefaler vi at dere linket opp oppropet. Dette handler ikke om at vi ikke er positive, takknemlige eller har masse styrker, det handler om at vi blir diskrimert og behandla uverdig uverdig som menneske. På grunn av funksjonsnedsettelsen. Da er det ikke tida for annet enn sannhetene og realitetene. Vi har like mye styrker og like mye å bidra med som andre om vi blir tatt på alvor og får nødvendig tilpasninger, men det er det fokusert nok på. Det endrer ikke holdningene fagfolk og samfunnet har om oss. Derfor må vi vise alvoret. Trenger du støtte i det du deler er det også bare å tagge oss. Vi står sammen med deg!

Og det er sammen vi kan få til en endring. Ved å støtte hverandre og gå samme vei. For sammen å bli hørt på det vi alle blir utsatt for🩷

Hilsen Aina og Maren

Maren Søhagen

Over 600 signaturer♡

2024-04-05 07:02:14

Hei kjære deg!

Tusen takk for at du har signert oppropet og delt din opplevelse. Din historie teller🩷 Vi har nå over 600 signaturer, men vet vi er så uendelig mange flere. Forsett å del!

Vi fortjener virkelig ikke måten vi blir møtt på, og det må helt klart en endring til. At oppropet er viktig, blir vi overbevist om hver eneste dag. Gjennom deres historier og egne opplevelser. Det er livsviktig!

Vi blir små og alene i systemet, men sammen kan vi skape endring. Sammen skal vi få igang en endring. Sammen skal dette bli bedre. Vi må tro at det er mulig. For det er det! Alt starter i det små. Vi vil ikke endre et helt system med første rop, men vi vil helt klart sette ADHD og autisme mer i fokus.

Ved å vise at dette ikke er verdig behandling og at kunnskap og forståelse er avgjørende for fungering. Forståelsen for alvoret med dette er kjempeviktig for økt livskvalitet for hver og en av oss, og for hele samfunnet. For bedring på veldig mange områder. Vi må ikke gi oss! Det er vi som kjenner det på kroppen som må rope!

Oppropet fortsetter og vil ligge ute en god stund til for å samle oss enda mer. Så vi fortsetter å samle signaturer og dele om det, og dere vil oppdateres underveis. Vi kan ikke ha fagfolk og et psykisk helsevern som gjør oss psyke. Fortsett å del oppropet videre, dette skal frem i lyset. Historiene er mange. Vi kjemper daglig med både symptomer og systemer. Det er beintøft. Det setter seg i hele kroppen og ødelegger liv. Men sammen er vi sterke!!

Sammen skal vi få det bedre🩷

Varme hilsener fra Aina og Maren

Maren Søhagen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.