Norge må velge en ny vei i Ukraina-krigen

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Løpeseddelutdeling med QR-kode til oppropet

2022-11-27 18:52:19

I Tromsø var det i går løpeseddelutdeling foran Domkirken. På løpeseddelen er det en QR-kode som mottakeren kan skanne og komme direkte inn på oppropet for signering. Vi har nå passert 750 underskrifter, men vi stopper selvsagt ikke her. Klarer vi 1.000 før jul? Du kan hjelpe oss å samle signaturer ved å spre oppropet på de sosiale mediene du bruker, dette er en effektiv og billig måte å spre fredsbudskapet på.

Tromsø261122.jpg

Antikrigs-Initiativet

Det mest signerte opprop siste 7 dager!

2022-11-19 21:53:46

Vi takker alle som har signert, etter å ha vært ute i 8 dager har 684 personer satt sin underkrift på oppropet. Det gjør oppropet til det mest signerte på Opprop.net den siste uka Vi aksjonerte i Bergen i dag, med utdeling av løpesedler og appeller. Neste lørdag vil det være løpeseddelutdeling i Tromsø, vi står på!

løpesell_ukrainaopprop.jpg

Antikrigs-Initiativet

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.