Ingen 4. vaksine før alle har fått 1!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Vi avslutter oppropet: Nei til 4. vaksine før alle har fått 1

2022-02-12 20:50:13

Hei alle dere 163 som har skrevet under på oppropet. Vi mener at dette var et viktig opprop, og fremdeles er et viktig opprop. Selv den skjeve vaksinerettferdigheten vi sto opp for, ingen 4 vaksine før alle har fått 1, ville være et konkret og viktig bidrag hvis det ble gjennomført.

Vi syntes dette var meningsfylt, og vi har også lært litt om at det er ikke enkelt å være aktivist. Vi har ikke fått organisasjoner som vi vet deler vårt syn til å dele oppropet videre. Av ulike årsaker. Bunnlinjen er at mange gir en likes, men relativt få som skriver under. Så vi avslutter oppropet nå.

Takk til dere som skrev under og tok seg bryet med bli med. Alt godt videre i håpet om en mer rettferdig verden.

Tor Martin Synnes, Heidi Sofiedahl og Hilde Marie Movafagh

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.