Frisbeebanen på Brannfjell må fjernes

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Status opprop for fjerning/flytting av frisbeebanen i Brannfjell

2021-08-08 15:28:41

En stor takk til alle som har signert oppropet! Det har kommet inn over 100 underskrifter - langt mer enn det som kan avfeies som "en håndfull personer". Vi fikk inn et leserinnlegg i Nordstrands Blad i juni, som også førte til noen flere underskrifter.

Planen videre er å oversende resultatet til Bymiljøetaten i slutten av denne måneden. Det er derfor tid til en siste innspurt hvis dere vet om flere som kan tenke seg å underskrive, eller dere vil legge til flere kommentarer. BYM skal foreta en evaluering av frisbeebanen i høst, før de eventuelt lager en 5-årsavtale om videre drift av banen. I mellomtiden driver klubbene aktiv markedsføring med kurs for både barn og voksne og tidvis en salgsbod for sendeplater nederst i gangveien.

Videre holder vi på å lage en Støttegruppe for Brannfjell. Det har bakgrunn i BYMs ønske om å forholde seg til vel'ene i området og ikke enkeltpersoner. Tomm Rustad har sagt seg villig til å være kontaktperson. Vi håper mange av dere vil bli med der, og alle gode idéer mottas med takk. Mer praktisk informasjon om dette vil følge.

Inger Fagerli

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.