HURTIGBÅT FRA ÅGOTNES TIL SENTRUM

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

HURTIGBÅT SOTRA

2023-09-02 17:11:26

Hei alle sammen! Lenge siden jeg har hatt en oppdatering nå.
Jeg ønsker bare å meddele at nå som det snart er valg, så er det mulig å stemme på meg til kommunestyret! Om jeg blir tatt inn vil dette være en sak jeg skal jobbe hardt for at skal skje.

Som vi alle vet så har utbyggingen for den nye sotrabroen startet. Allerede nå har det skapt med kø, støy for beboere og mer trafikk på veiene. Så jeg tenker det er på tide å gjøre en vurdering og sak om dette for å forminske både kø og generell trafikk.

Jeg står på valglisten i Øygarden kommune. Om dere ønsker å stemme på et annet parti så er det fortsatt mulig å stemme på meg ved sleng.

Jeg ønsker alle en fin dag, helg og uke videre😁

Ny runde

2022-03-25 16:13:43

Hei alle sammen! Lenge siden sist jeg gjorde en kunngjøring. Jeg tenkte å ta opp igjen saken for nå har vi ventet i lang tid. Grunnen til at jeg gjør det nå er at jeg så en artikkel i BA om sotra-køen. Dette fikk meg til å forstå at det var på tide å prøve på nytt.

Hurtigbåt har vært et tema ved fylkeskommunen og øygarden kommune, men har ikke akkurat gått noen vei. En ting de diskuterer er om hurtigbåten skal gå fra bildøy, men dette gjør nok ting bare verre for køen starter jo på kolltveit. Vi må alle samarbeide for å få politikerene til å forstå at om båten går fra bildøy vil ikke det hjelpe med å redusere køen, men heller lage mer kø. Eller at siden båten vil være på bildøy at folk ikke vil gidde å ta den for da har de allerede komt seg et stykke.

Så nå blir det en ny runde, men da trenger jeg deres hjelp. Det trengs flere signaturer og at ordet sprer seg.

Vi satser på det beste!
Mvh- Mathilde Sæle

OPPDATERING

2020-09-30 08:35:07

Hei alle sammen! Beklager for lite oppdateringer. Grunnet korona så ble saken satt på vent. 16.september så var det et møte med fylkeskommunen på meet, der de snakket om hurtigbåtsaken. Så den er endelig oppe å går igjen.

Som alle vet så er det nå en busstreik. Og det går da ingen busser. Så nå kan det hende at dette blir ekstra tatt tak i. Jeg har dessverre ikke vært i kontakt med noen den siste tiden, så jeg er selv veldig lite informert om hva som skjer fremover. Men jeg skal ikke stoppe dette uansett.

Jeg skal prøve å få tak i fylkeskommunen for å få en oppdatering. Og jeg skal oppdatere oppropet når jeg får mer informasjon.

Håper alle har en fin dag!

Mvh. Mathilde Sæle :)

HURTIGBÅT UTSATT

2020-03-22 20:46:17

Hei! Jeg ville bare meddele at nå i disse tider så blir dessverre kampen om hutigbåt satt på vent. Jeg har ikke fått noen oppdatering på saken, men det ville tatt tid før den kom i behandling uansett. Så jeg beklager for å sende ut dette så sent.

jeg gir ikke opp.

Underskrifter

2020-02-13 14:43:43

Hei

Takk til alle som har skrevet under på oppropet.

Jeg har i dag levert inn innbyggerforslag til fylkeskommunen. Signaturene ble overlevert til hovedutvalg for samferdsel og mobilitet.

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.