Nei til nedlegging av Kirkebygda barnehage!

Vår beskjed til politikerne:

La Kirkebygden ha en framtid - Ikke legg ned barnehagen vår!

Signer her for å se at du er imot rådmannens forslag om nedleggelse av Kirkebygden barnehage.

Kort om saken: I rådmannens budsjettforslag står nedleggelse av Kirkebygden barnehage fra august 2020 som et av tiltakene. Ikke bare er dette fryktelig trist for barna våre som mister en trygg og god barnehage, med nære relasjoner og dyktige ansatte med god faglig kompetanse. Dette er også tragisk for selve Kirkebygden. Å legge ned barnehagen vil gjøre Kirkebygden lite attraktiv å bo i. Hvordan skal vi få ny tilflytting om vi ikke har et tilstrekkelig barnehagetilbud? Skolen vil derfor også på sikt bli truet med nedleggelse.

Det vil bli folkemøte på Bøndenes Hus som vi setter pris på om du kommer på onsdag 4 des 2019 kl.19.30. Ditt oppmøte er viktigst, du trenger ikke snakke ❤

Alle politikere er invitert til møtet og det vil bli mulig for publikum å stille spørsmål underveis.

Engasjer deg uansett om du har barn i barnehage eller ikke, dette kan uansett gjelde dine barn, barnebarn, oldebarn, nieser eller nevøer eller senere din egen fremtid i bygda vår.

Engasjerer vi oss ikke har vi på sikt kanskje ikke barnehage eller skole i Kirkebygda eller Kirkebygda ikke blir tatt med i prioriteringer.  Vi må handle nå!

Denne saken gjelder alle som ønsker et levende Kirkebygden - Ung som gammel!

Hjelp oss å spre kampanjen

Jannicke Skjørsæter og Pia Westlie-Sætra    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godtar jeg at Jannicke Skjørsæter og Pia Westlie-Sætra vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: