Vil gjerne at dere støtter Salangen Nyheter!

Hei alle sammen😊 jeg vil gjerne at dere støtter salangen‐nyheter som kommunen vil legge ned noe jeg syns ikke er noe bra i det hele tatt og syns at dem skal få lov og beholde sin jobb og at dem kan få støtte til BPA og at jon henrik og resten av dem skal kunne få lov og forsette og jobbe for denne avisen dem er så flinke og dem står på døgne rundt både med avisen og alt. Så kommer etter hvert til og lage en innsamling av penger til salangen nyheter for at dem skal kunne få lov og fortsette😁 kan dere der heime i nord innvitere inn venner hær og støtte dem da vi hadde vi blitt så glad :)

Ved å signere godkjenner jeg at Ann Cecilie Haugstad kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.