Vi som støtter Sylvi Listhaug

OPPROP TIL STØTTE FOR LISTHAUG !

PS HUSK Å VERIFISER/ BEKREFT DIN E-POST ADRESSE

Vi har de siste månedene opplevd en massiv kritikk mot denne damen, faktisk i så stor skala at man kan underes over hvordan hun klarer å stå, like rakrygget og like rolig uansett hva meningsmotstanderne slenger i hennes vei. I dag samler det seg uhorvelig mange motstandere med intensjon om å få denne damen avsatt som integrering minister og i mine øyne er det noe av det verste som kan skje i dette landet. Den evige bakvaskelsen av FRP kjenner vi til fra Carl I sine utallige år som huggstabbe for sine meninger, men dette er en dame som i nåtiden virkelig har forstått hvilke problemer vi står ovenfor.

Vi kan ikke fortsette å fylle opp landet med mennesker som verken er i reell fare eller som ikke ønsker å bidra i vårt samfunn. Segregering og undertrykkelse av kvinner er bare noen av de tingene de bringer med seg inn i vårt samfunn og landet vårt er ikke tuftet på slike verdier.

At Listhaug velger å komme med innstramninger og ikke minst krav til de som ønsker å komme til landet vårt er det ingenting galt i. Den såkalte integreringen som har foregått hittil stiller ingen krav til de som kommer,ikke en gang språket . At man bør få både muntlig og skriftlig eksamen i norsk, samt en prøve i samfunnsfag er et minimumskrav å stille til de som kommer. Det kan ikke fortsette slik det er pr i dag hvor mennesker som har bodd her i 20 år enda ikke snakker norsk såpass at de ikke klarer seg uten tolk når de skal oppsøke offentlige kontorer.

Hele feilen med integreringen er at det ikke blir stilt krav til de som kommer. De sitter tiltaksløse på mottakene å venter på å få komme inn til et bosted, betalt av den norske stat, lønnes av den norske stat og 60% av disse menneskene gjør aldri noe for å tilbakebetale all den hjelpen de får ved ankomst, de fortsetter å leve på norske skattepenger frem til den dagen de dør. For i motsetning til nordmenn får de full utbetalt pensjon uten krav om 40 års bo tid i Norge eller deltagelse til å betale inn til felleskassen.

Dette ønsker Listhaug å ta tak i og selvfølgelig bør dette tas tak i, det sier seg selv at med den veksten av emigranter som har kommet den siste tiden går det hardt ut over vår velferd. 70 000 av våre eldre lider av underernæring, syke og eldre må velge mellom mat og medisiner, mens nyankomne får absolutt alt de har behov for uten at det stilles noen krav tilbake.

Listhaug og vår regjering har skjønt at slik kan det ikke fortsette. For alle nordmenn gjelder regelen at man først må arbeide seg opp rettigheter til å få noe fra trygdekassen, dette bør også gjelde for de nyankomne. Å forfordele mennesker skaper gnisninger i samfunnet og det er hva vi nå ser, når man er ny bør man ha interesse av å gi tilbake  alt man ble tilbudt når man kom, ikke fortsette å leve på andres penger og i tillegg kreve enda mer tilrettelegging.

Jeg synes de nye innstramningene er helt på sin plass og det bør komme en eksamen både i norsk muntlig,skriftlig og samfunnsfag som bør bestås før man overhodet blir vurdert for å få statsborgerskap. Hele verden ønsker seg til Europa, vi kan ikke ta imot hele verden og det minste man da bør gjøre er å stille krav til de som ønsker å være en del av dette samfunnet. Når det gjelder alle barna som blir sendt som ankerbarn for siden å få familien hit, bør man heller tenke på hva de må gjennomgå på reisen hit av overgrep og vold, DET er hva Listhaug mener bør bekjempes.

Gi din støtte til Listhaug, vær med å fortell at du synes henne krav er legitime og på sin plass. Hun blir motarbeidet av sterke krefter og hun trenger støtte blandt sitt eget folk. Hun er den eneste vi har som står imellom oss og åpne grenser slik som venstresiden vil ha og hun trenger din underskrift i dag.

I dag samles et tyvetalls organisasjoner som skal kreve innstramningene fjernet og gjerne Listhaug fjernet i samme slengen, fortell dem at det norske folk mener vi har rett kvinne på rett plass.

Dagens overskrifter om Listhaug bevitner bare at hun skal tåle hva som helst av hets, mens andre får digre mediaoppslag hvis noen ytrer seg kritisk. Vær med å ta igjen,skriv under oppropet og vis Norge at Sylvi er den ministeren vi vil ha !!!

Listhaug trenger din støtte NÅ !

Bli gjerne med i vår støttegruppe på facebook      https://www.facebook.com/groups/1751612748400232/

Ved å signere gir jeg synøve utne fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.