Vi som ønsker at Geir Ugland Jacobsen utnevnes til Kringkastingssjef.

Siden det er styret i NRK som ansetter kringkastingssjefen så ønsker folket via dette oppropet at Geir Ugland Jacobsen utnevnes som vår neste Kringkastingssjef.

Alle skattebetalere i Norge "eier" NRK siden vi betaler for NRK via skatteseddelen.

Da bør folket få være med på å bestemme hvem som skal bli vår neste kringkastingssjef nå som Gjermund Eriksen fratrer sin stilling. Stillingen er på åremål, og det er ønskelig at Geir Ugland Jacobsen blir kringkastingssjef de neste 6. årene.

Geir sin CV viser at han innehar de rette kvalifikasjoner både fra media og ledelse. Han har en flott fremtoning og er en dyktig leder med stor forståelse for samfunn, beredskap, politikk, økonomi og han er veltalende. Han behersker Engelsk, Fransk, Tysk og Norsk språk. Han forstår innenriks- og utenrikspolitiske forhold, og han er samfunnsengasjert.

Vi ønsker med dette at Geir Ugland Jacobsen skal utnevnes som Kringkastingssjef for kommende åremål.

Ved å signere gir jeg Terje Larssen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.