Vi som krever at Moheia fotballbane skal være oppvarmet i Vinter 2019/20

Hei, idag var jeg på foreldremøtet for eldstemann sitt fotballag, fikk da vite at Moheia IKKE blir prioritert oppvarmet i vinter! Dette synes jeg og alle som var tilstede under møtet, ikke var noe særlig bra nytt.

Og med det ønsker jeg å gjøre ett forsøk med å få dette endret! Vi er så mange idrettslag i Rana som er sååå avhengig av treningsplasser! Og med stålhallen som er antatt åpent i fra medio desember så er vi ganske short på akkurat det punktet!
(Og av lang erfaring så vet vi alle at byggeprosjekter ganske så fort og enkelt kan hale ut i tid)

Sagbakken er allerede full booket, alle tilgjengelige gymsaler er også full booket...

Det står mange lag uten/mangel på tildelt treningsplass....

VI TRENGER AT MOHEIA ER FRI FOR SNØ I VINTER!!

Sånn at alle gutter og jenter som ikke har blitt tildelt treningstider andre plasser også får muligheten til å trene. Gi barna våre den gleden av å få lov til å fortsette treningen, la de ikke må stoppe opp/kutte/halvere treningstilbudet i vinter forde kommunen ikke kan avse litt ekstra varme! Det er kommunens ansvar og prioritere og legge til rette for våre barn og ungdom!

Kathrine Bjørhusdal RanaFK    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Kathrine Bjørhusdal RanaFK fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.