Vi ønsker alternativer til fysisk oppmøte på kurs i Oslo (Spesialistutdanningen, Norsk psykologforening)

Smitten øker i Norge, og psykologforeningen holder fast ved fysisk oppmøte på kurs i Oslo (spesialistutdanningen) for medlemmer fra hele landet. De begrunner det med at ikke alle forelesere er komfortable med digitale løsninger, og at noen medlemmer ønsker fysisk oppmøte. Eneste alternativet de gir medlemmene som ikke vil møte fysisk i Oslo er å utsette spesialistutdanningen. Signer hvis du mener at psykologforeningen bør finne andre løsninger for å gjennomføre kurs nå (fra 27.10) enn fysisk oppmøte i Oslo. Underskriftene leveres til psykologforeningen.

Ved å signere godkjenner jeg at Connie Davik kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.