Vekk med patentbeskyttelsen på lungebetennelsevaksinen

Det er kun to produsenter av den effektive lungebetennelsevaksinen, GSK og Pfizer. De to prousentene, er de eneste, dette gir dem frie tøyler til å sette prisen de vil. De har patentbeskyttelse på vaksinen i flere land, dette gjør vaksina kostbar. Dermed er det mange land som ikke har råd til å kjøpe vaksina gjennom sine nasjonale helseprogram. Over 900 000 barn under fem år, dør hvert år på grunn av nasjoner ikke har råd til vaksina. Dette må endres. Signer denne underskriftskamanjen om du er enig at patentbeskyttelsen må vekk!

Vil du lese mer, gå inn på: https://legerutengrenser.no/glemte-kriser/for-dyr-lungebetennelsesvaksine.html

Se video: https://youtu.be/7OLzEv-ipto

et grenseløst skoleprosjekt    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at et grenseløst skoleprosjekt kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.