Underskriftskampanje mot at Njomza Selimi må slutte som kontaktlærer i trinnet sitt på Bryn skole!

Det har kommet oss for øre at Njomza Selimi ikke får fortsette som lærer i trinnet hun nå har hatt i 2 år. Njomza har vært kontaktlærer i 2 år og er elsket av alle barna, ikke bare av de hun er kontaktlærer for. Barna har nå 1 skoleår igjen på Bryn og det de da trenger er stabilitet og ikke utskiftning! For oss fremstår hun som en person med stå på vilje som virkelig elsker barna. Det at hun kanskje mangler noe formell utdannelse er absolutt ikke noe som skinner igjennom.  Vi kan ikke se at det vil utgjøre noe forskjell i 7ende klasse kontra 5 og 6 klasse.  For å vise vår støtte mot at hun må slutte som kontaktlærer på trinnet sitt, ønsker vi med dette å samle inn flest mulig underskrifter før dette blir sendt til skolen. Vis din støtte!

Ved å signere godkjenner jeg at Harald kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.