Underskriftskampanje for hundegård i Sula kommune

Vi ønsker å vise kommunen at hundeeiere i Sula synes hundene fortjener en større plass hvor de kan springe og sosialiseres. Båndtvangen eksisterer av en grunn og skal følges, men det gir lite rom for de beste vennene våre til å utfolde seg og leke sammen, uten restriksjoner som ofte kan føre til misforståelse mellom hundene og eierne.

Alle hundeeiere vet hvor viktig det er med sosialisering og muligheten for hundene til å utfolde seg, og etter et år der antallet hunder i samfunnet har eksplodert, er det desto viktigere at alle har en mulighet for positive sosiale opplevelser, også for eierne. Utendørs aktivitet av dette slaget som også er virus-vennlig og bidrar til bekjentskap med lokalsamfunnet og naboene våre er jo noe vi alle kan dra nytte av.

Hunder & Hundeeiere i Sula kommune    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Hunder & Hundeeiere i Sula kommune fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.