Stopp skytebanen på Lahaug

FullSizeRender20.jpgVi ber politikere i Skedsmo kommune om å ikke tillate etablering av ny skytebane på Lahaug.

En ny skytebane på Lahaug vil medføre støybelastning og konflikt i Gjelleråsmarka. Vi kan ikke godta at tur- og rekreasjonsområder skal bli påført belastningen en skytebane på Lahaug medfører. Et nytt anlegg for skyteaktiviteter må lokaliseres til et mindre presset område, som ikke belaster boligområder og viktige tur- og naturområder.

En ny skytebane på Lahaug går både utover markagrensa, dyrka mark og verdifulle natur- og kulturområder. Gjelleråsmarka er et viktig rekreasjonsområde for et stort antall innbyggere i både Nittedal, Lørenskog, Skedsmo og Oslo. Vi ber derfor politikere i Skedsmo kommune om å stanse planarbeidet.

Ta vare på nærmarka. Gi din signatur for å vise at du ikke vil ha skytebane i Gjelleråsmarka!

Stopp skytebanen på Lahaug    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Stopp skytebanen på Lahaug kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker. Vi vil reklamere for dette oppropet overfor personer som ser på andre opprop på nettstedet vårt, men som ikke har sett på dette oppropet enda.