STOPP LEKSER I SKOLEN!

Det er på høy tid at vi får en skole som går i takt med tiden, som tilpasses det moderne samfunnet, på tide å få politikerne til å åpne øynene, på tide de snart reagerer.. Det er på høy tid at vi begynner å se utover grensene til et konservativt system som forlengst burde vært gravlagt og stemplet som historie. "hjemmelekser" -  På tide med nødvendige forandringer- til det beste for alle skolebarn! STOPP lekser! - Forskning har bevist, at lekser skaper angst. At lekser skaper frustrasjon. At lekser dreper motivasjon. At lekser skaper konflikter i hjemmet. At lekser tar fra barn og ungdommer verdifull tid som burde være reservert til familie- og venne-tid, hobby- og fritidsaktiviteter. Når våre barn går hjem etter endt skoledag, bør de få lov til å gå hjem, hjem for å koble av, de skal ikke måtte gå hjem for å "måtte leke skole" - Styrk skolen! Effektiviser skolen! Og sett en strek som burde vært satt for lengst: En strek som skiller mellom skole og fritid!! Stryk lekser! -STOPP LEKSER I SKOLEN!!  - Enig? - SIGNER! - OG! Meld deg gjerne inn i vår facebook-gruppe - her finner du mye info, blant annet om forskning rundt barn og ungdom, og hvordan lekser i værste fall kan skape alvorlig angst og depresjon, spesielt for barn og ungdom med ulike grader av lærevansker..  du kan dele erfaringer, tanker, meninger og ideer med andre- sammen er vi sterke for barna våre, "mange bekker små.."  <3 Stopp lekser! NÅ!

FACEBOOK GRUPPE: