Stopp Kompetansebasen

Marius N Karlstrøm tidligere Marius Johansen driver Kompetansebasen. En bedrift som livnærer seg på å sverte andre bedrifter. Foredragsholder og "erfaringskonsulent" Marius N Karlstrøm prøver å fremstå som en person som genuint ønsker å hjelpe mennesker som har utfordringer i livet, noe som ikke stemmer med virkeligheten, heller tvert imot. Historien hans viser at han misbruker mennesker i profesjonell og privat sammenheng i tillegg til systematisk sabotasje av andre bedrifter.    Signer her slik at denne useriøse bedriften kan bli stoppet.

Les artikklene vedlagt og still kritiske spørsmål.

Din e-postadresse vil ikke bli publisert på vår side. Uansett, så vil forfatteren av underskriftskampanjen se all informasjon du oppgir i dette skjemaet.

Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Vennligst sjekk innboksen din (og søppelpostkassen).