Steinkjellerkroken Rosa

Vi ønsker at Henny Arling skal få lov til å beholde sitt hus rosa - fargen er kul, og kommentarer om at dette huset ødelegger miljøet, eller skader prisene på eiendommene som ligger rundt er svært vanskelig å bevise. Det er overhodet ikke bevist at markedet påvirkes (det kommer helt an på øynene som ser), og Bergen trenge noen friske pust - hele byen holder jo på å bli hvitmalt.

Bergen har fra gammelt av vært en by der hus har vært malt i helt andre farger enn hvitt, men det er tydeligvis ikke tatt med i vurderingen - i tillegg har plutselig Bergen Kommune en saksbehandling som går på dager, i steden for uker og måneder.

Vel, vi ønsker at Henny skal få beholde sitt hus rosa, og vi håper og tror at du også er villig til å sette ditt navn på denne kampanjen!

Link til oppslag i BA: http://www.ba.no/nyheter/article7591110.ece

Henny har laget side på Facebook: Ja til fritt fargevalg. Behold rosa huset i Steinkjellerkroken slik det er

Ved å signere godkjenner jeg at Ørjan Langbakk kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.