Spark psykiateren fra SiV som voldtok flere av sine pasienter!

For tolv år siden søkte en psykisk nedbrutt Charlotte hjelp hos en psykiater hun hadde tillit til. Det ble starten på måneder med seksuelt misbruk, ifølge en tingrettsdom fra 2011.

Også en annen psykisk syk kvinne ble seksuelt offer for psykiateren på 90-tallet, i 2005 og i 2006. En tredje psykisk syk kvinne mottok i 2009 diverse upassende sms-er fra ham, noe som medførte at han ble suspendert fra stillingen som overlege på Asker og Bærum sykehus.》

Hun burde ikke ha gått til psykiateren for hjelp. Det burde hun ikke, for han misbrukte henne på det groveste seksuelt, fra første stund. Hun var alkoholpåvirket, psykisk nedbrutt og i en elendig forfatning, da han ga henne medisinen Vival og deretter hadde samleie med henne, noe han har innrømmet. Sovevoldtekt kalles vel det, sier Sissel Haakenstad.

Hun var tanten til Charlotte, som døde i november 2011.

Saken har vært omtalt i Tønsbergs Blad i mer enn ti år. Vedkommende jobber som psykiater for Sykehuset i Vestfold (SiV), i en Vestfold-kommune.

La oss få det svinet sparket og det raskt. Er man syk nok til å dope ned og voldta (voldta flere pasienter)

Da er man for syk til å hjelpe andre med mentale lidelser. Mannen brukte sovemedisiner når han voldtok sist og på psykiatrisk vil han både ha tilgang til disse medikamentene og trolig ha i oppgave å dele ut disse medisinene til sårbare virkelighetsfjerne kvinner. Dette er galskap, la oss gjøre noe med det for de stakkars kvinnene og pårørende som må omgås og frykte dette mennesket.

Ved å signere godkjenner jeg at Adrian Stornes kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.

Merk at du ikke kan bekrefte signaturen din ved å svare på denne meldingen.